Debut i utställning


Jaha, då har man varit på utställning med Chico för första gången. Har varit galet roligt!

Bilresan dit var väl mindre lyckad. Höll på att köra på ett rådjur men lyckades veja undan precis så att vi missade den. Sen strax efter sprang en ekorre rakt ut i vägen så jag körde rakt på den. Usch, vilken bilresa!
Väl framme vid utställningen så hade de inga parkeringvakter så vi åkte först fel, sen åkte vi fel IGEN och när vi väl kom rätt så stod vi fel.. haha. Oj vad vi garvade och skämdes ihjäl. Bättre skyltat nästa gång tack!

Chico låg i sin bur och sov så fint större delen av dagen och när han var utanför tog han det bara lugnt och var glad och pigg! Blir så otroligt stolt över honom! Bättre finns inte! Han skötte sig utmärkt i ringen, var väldigt följsam, nyfiken och trevlig. Kunde inte ha blivit mer nöjd med honom. Med oss hem fick vi ett HP, BIR-valp och BIG-valp 3.

Jag har gått med ett stoooort leende på läpparna hela dagen och solbränd som en kräfta har jag blivit.

För Malin och Arrak gick det superbra och de tog ett HP, BIR, BIG-1 och BIS-2 :) Otroligt duktiga pojkar vi har.

Malin lyckades även höra lite skvaller när jag var i ringen och gick. Domaren hade sagt något i stil med "gud så duktig han är för att vara första utställningen!". Sånt blir man otroligt glad av!

Följande skrevs om Chico

"Lovande hanvalp, maskulint huvud och uttryck, vackra ögon, tillräcklig kropp, normal vinkel, runtom mycket välgående, välrepresenterad."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag&Mojje hälsar super mkt grattis till en väääldigt lyckad debut :) !

2011-06-06 @ 22:50:10
Postat av: Lisa&Mojje

namnet kom tydligen inte med :P /Lisa&Mojje

2011-06-06 @ 22:50:56
Postat av: My

Tack så jätte mycket! :D

2011-06-07 @ 07:47:28
URL: http://mwepew.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0