And we did it again, ännu bättre!

Andra utställningen avklarad, woho! Går riktigt bra och det är så himla roligt. Jätte bra träning för Chico och han är ju bara så snygg och får så fin kritik. Underbara hund! Nog för att jag visste att han var världens bästa och att jag tyckte att han var riktigt snygg men det är roligt när man får bekräftelse på det.

BIR-valp & BIS-2

"Hanlig och delikat hane på 5,5 månad, vackert huvud, mörka ögon, stora välplacerade öron, bra överlinje, lovande förbröst, normal vinklad fram och bak, välansatt och välburen svans, rör sig lätt och elegant från alla sidor, härligt temperament." - Yeah, that´s my boy! Om jag nu översatte allt rätt. Det där med slarvig skrivstil är INTE min grej. Haha.

Vi fick även träffa Chico´s bror Kinzo. Oj så lika dom var! Både utseende mässigt och när dom talade. Tycker dock att dom skiljde sig från "sättet" att vara på. Men två otroligt fina pojkar! Vore roligt att träffa syrran också.


Fotad av: Lala W Cederlund. (http://www.destinyheights.se/)
Lånade denna bild, hoppas det var okej

Sist men inte minst en bild på Lala´s underbart fina Honey som var något av det sötaste jag har sett. Så liten och go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0